Trekking dag twee - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Amber Stegink - WaarBenJij.nu Trekking dag twee - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Amber Stegink - WaarBenJij.nu

Trekking dag twee

Blijf op de hoogte en volg Amber

17 Juli 2014 | Thailand, Singburi

Dinsdag:

Ik was blij dat het ochtend was. Ondanks de slechte nacht heb ik me over de teleurstellingen heen gezet en heb ik zin aan vandaag. We beginnen te wandelen om 10 uur en we lopen een aantal uur. Ik ben zo stom geweest om te vergeten voldoende water mee te nemen dus ik heb de hele weg behoorlijke dorst. We aten onze rijst in zakjes op, op een plek hoog op de berg met een prachtig uitzicht, het grappige was dat daar wel bereik met een telefoon was en beneden niet. Na de lunch lopen we verder, ik weet dat we de weg die we nu lopen ook weer terug moeten lopen. Voor de lunch ging het wandelen heel goed, maar nu begint het behoorlijk zwaar te worden omdat de weg steeds steiler wordt en ik geen idee hebben hoe ver we nog gaan. Op een gegeven moment vroeg ik me echt af waar ik aan begonnen ben, vooral omdat de gidsen zeiden dat het nog veel zwaarder gaat worden, we zullen het zien... Ik heb al wel vijf keer gedacht dat we op plaats van bestemming waren maar het bleek dat we naar iets heel bijzonders aan het lopen waren: dennenbomen! De gidsen waren echt heel trots toen ze de dennenbomen aan ons lieten zien. Dennenbomen schijnen heel erg zeldzaam te zijn in Thailand. Na het bezoek aan de dennenbomen, wachtte ons een prettige verrassing. We mogen mee met een jeep terug dus we hoeven niet helemaal te lopen. We hebben nu namelijk al 4 uur gelopen ik ben persoonlijk heel blij dat we niet ook de hele weg terug hoeven te lopen. In de auto zitten we achterin de laadbak. We moeten iedere keer duiken voor overhangende takken en het lijkt gewoon op een spel, dat was heel erg grappig. Voor de rest van de dag doen we niet heel erg veel meer. We helpen alleen Beth (onze Thaise coördinator) met het koken van (heeel erg verrassend) een Thais gerecht met rijst....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Singburi

Amber

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 5527

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Thailand

Landen bezocht: