Trekking eerste dag - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Amber Stegink - WaarBenJij.nu Trekking eerste dag - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Amber Stegink - WaarBenJij.nu

Trekking eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Amber

17 Juli 2014 | Thailand, Singburi

Maandag:
Vandaag doen we alle voorbereidingen voor de trekking. We vertrekken bij het hostel om 10 uur, we rijden een eindje tot we bij een hele grote supermarkt komen om de laatste dingen te kopen. Bij het hostel bestond het ontbijt uit koffie, dus we aten pas echt wat in de supermarkt. Van die Thaise noodles met varkensvlees. Omdat dat het eerste was wat ik die dag at viel het helemaal niet goed en werd ik heel misselijk. Gelukkig had een van de andere meisjes een tabletje om je maag te kalmeren. Toen begon de rit naar de jungle. Deze duurde 3,5 uur, achterin een open truck, maar het was best cool. Toen we op de "camping" aankwamen waren er een aantal dingen die behoorlijk tegenvielen: het was nog maar 3 uur maar we gingen die dag niets meer doen, we zouden niet in hangmatten gaan slapen, we gingen maar een waterval zien en die is droog, waar we nu zaten waren echt ongelofelijk veel grote insecten en we zaten in een heel ander en veel minder bijzonder national park dan ze ons van tevoren vertelt hadden. Dat was allemaal niet echt leuk en daar kwam nog bij dat ik echt super slecht geslapen heb....