Derde dag van de introductieweek - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Amber Stegink - WaarBenJij.nu Derde dag van de introductieweek - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Amber Stegink - WaarBenJij.nu

Derde dag van de introductieweek

Blijf op de hoogte en volg Amber

10 Juli 2014 | Thailand, Singburi

Woensdag: vandaag was maak je eigen dag. We begonnen met een bezoek aan een klein winkeltje waar we onze eigen armbandjes van kokos konden maken. Ik vond het helemaal geweldig, je weet wel gepriegel ;) vervolgens kregen we een les Thais koken in het andere vrijwilligershuis. We maakten een bekend Thais gerecht: papayasalade. De vrouw die het ons leerde zei dat als je het niet scherp wilde, je er maar een halve peper in moest doen. Ik deed er nog minder in en het was echt niet ge eten zo scherp! Daarbij maakten we ook een soort noedels die gelukkig je mond niet verbrandden. Smiddags hadden we vrije tijd. Een aantal mensen gingen zwemmen en ik had een voetmassage. Dat was echt super goedkoop, ik heb voor een half uur ongeveer 3 euro betaald. Na de vrije tijd gingen we een soort van gourmetten. Daar waren ook mensen van het andere vrijwilligershuis wat het erg gezellig maakte. 's Avonds was er het wekelijkse feest in de bar naast het vrijwilligershuis. De drank was erg goedkoop dus er werd aardig wat gedronken. Het was echt heel gezellig en extra leuk omdat er mensen van verschillende nationaliteiten waren.