Weekend Bangkok Vrijdag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Amber Stegink - WaarBenJij.nu Weekend Bangkok Vrijdag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Amber Stegink - WaarBenJij.nu

Weekend Bangkok Vrijdag

Blijf op de hoogte en volg Amber

12 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

In de weekenden hebben we vrije tijd en moeten we dus zelf dingen bedenken om te gaan doen. We hebben dit weekend besloten om met een hele groep naar Bangkok te gaan. Meteen nadat we terugkomen van apen stappen we op de bus naar Bangkok. Na een reis van maar twee uur komen we bij het busstation. We nemen hier een taxi naar ons hostel. Eenmaal aangekomen bij het hostel is het een aangename verrassing. Het is een heel schoon en mooi hostel. We slapen op een mooie kamer die we met anderen delen, het is hier echt luxer dan het vrijwilligershuis. Ik heb echt zin om meteen naar bed te gaan want verrassing, ik ben erg moe. We gaan eerst nog wat eten, brood!!!
Dat is echt gewoon heel lekker na al die rijst. Na het eten lopen we nog wat en dan is het dan eindelijk tijd om naar bed te gaan.

• 13 Juli 2014 - 12:23

Theo En Geke:

Heeeej Amber!!!! Veel plezier en maak er wat moois van. Hier gaat alles oke!!! Ook de groetjes van krummel!!

groetjes Theo, Geke, Linda en Stef