Gibbons donderdag en vrijdag - Reisverslag uit Mae Sot, Thailand van Amber Stegink - WaarBenJij.nu Gibbons donderdag en vrijdag - Reisverslag uit Mae Sot, Thailand van Amber Stegink - WaarBenJij.nu

Gibbons donderdag en vrijdag

Blijf op de hoogte en volg Amber

01 Augustus 2014 | Thailand, Mae Sot

Beide dagen zijn niet heel bijzonder. Op donderdag morgen voel ik me na de eerste ronde voeren helemaal niet goed. Ik ga dus naar bed, zo slaap ik tot ongeveer 2 uur. Daarna voeren we opnieuw de gibbons. Ik wil na het voeren nog even wat foto's maken van de gibbons, dus ik ga naar de hokken toe. Net als ik de laatste foto wil nemen trekt er een gibbon keihard aan m'n haar. Ik schrik me helemaal kapot en het doet behoorlijk pijn. 's Avonds is het wel gezellig. We zitten op onze veranda met z'n drieën. Marijn, Chelsy en ik. Chelsy komt uit Engeland en eerst was ze heel erg verlegen. Nu ik haar echter wat beter ken is ze heel erg aardig. Ik heb wel medelijden met haar: morgen ga ik weg en zaterdag gaat Marijn. Ze is hier dan helemaal alleen in het huis en verder zijn er alleen nog het Nederlandse echtpaar. Die overigens voornamelijk Nederlands praten. Op vrijdag gebeurd er verder ook niet veel. We voeren de gibbons weer en ik pak m'n spullen. Dit is de eerste dag dat ik me echt begin te vervelen hier, ik ben er dus ook heel blij mee dat ik vanavond wegga. M'n bus vertrekt vanavond om 9 vanuit Mae Sot, waar we eerst nog heen moeten rijden. Ik zal ongeveer 10 uur in die bus zitten naar Bangkok. Dan ga ik met een taxi naar hetzelfde hostel als de vorige keer. Dan zit m'n verblijf in Thailand er al bijna op.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Mae Sot

Amber

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 5502

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Thailand

Landen bezocht: