Olifantenweek vrijdag, zaterdag en zondag - Reisverslag uit Umphang, Thailand van Amber Stegink - WaarBenJij.nu Olifantenweek vrijdag, zaterdag en zondag - Reisverslag uit Umphang, Thailand van Amber Stegink - WaarBenJij.nu

Olifantenweek vrijdag, zaterdag en zondag

Blijf op de hoogte en volg Amber

28 Juli 2014 | Thailand, Umphang

Vandaag gaan vroeg in de ochtend ook de Fransen en twee Engelsen weg. We zijn nog maar met 6 personen. We gaan raften vandaag. De rivier waar we op gaan raften is niet erg wild maar de omgeving is wel geel mooi. De rivier gaat namelijk dwars door het oerwoud, langs hoge kliffen met watervallen en langs begroeide bergen. Echt heel erg mooi, alleen niemand heeft er foto's van omdat niemand z'n camera mee had genomen omdat deze anders nat zou worden... Onderweg stoppen we bij een hot spring, een poel die gevuld is met door de aarde opgewarmd water. Het is echt heerlijk. Op een gegeven moment als wij in de spring zitten komen er allemaal Thaise vrouwen aan, die ook met een bootje gearriveerd zijn. Ze vinden ons reuze interessant, blak en lang als we zijn. Zij gaan eerder weg dan wij en net voordat ze weggaan neemt er een nog snel even een foto van ons. Na de hotspring gaan we terug de boot in. Onze riviertocht eindigt net na een wild stuk in de rivier. We eten lunch in het bos en gaan vervolgens naar een grot. We moeten allemaal een zaklamp meenemen omdat er natuurlijk geen verlichting in de grot is. Het is een mooie grot en het is heel anders dan de toeristische grotten in Europa. Deze is helemaal natuurlijk, dus zonder uitgesleten paden of verlichting. Er zijn ook heel veel vleermuizen te vinden, ik vind het echt geweldig! Na de grotten is het programma een beetje afgelopen. We doen dus ook niet veel meer. 's Avonds gaan we naar de bar waar we eerder ook al zijn og geweest. De volgende ochtend kan ik me weinig herinneren van de vorige avond. Ik ben voor het eerst in m'n leven echt dronken geweest. Iedereen (vooral de Engelsen) lacht me behoorlijk uit en ik schaam me kapot. Tegen het einde vertrekken nog drie mensen en zijn we nog maar met z'n drieën over. Een Nederlandse jongen: Marijn, een Engelse jongen: Rory en ik. We horen dat er die middag een meisje vanuit het gibbon project zal komen. Ik denk te weten wie het is en inderdaad het is Martha een Spaans meisje die heb leren kennen tijdens de introductieweek. Het is leuk haar nog een keer te zien. Verder doen we het hele weekend echt maar weinig. Behalve een paar keer dubbel liggen om Rory, hij kan zo grappig vertellen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Umphang

Amber

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 5508

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Thailand

Landen bezocht: