Tweede weekend Bangkok vrijdag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Amber Stegink - WaarBenJij.nu Tweede weekend Bangkok vrijdag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Amber Stegink - WaarBenJij.nu

Tweede weekend Bangkok vrijdag

Blijf op de hoogte en volg Amber

18 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Ik heb deze reis nog nooit zo lang uitgeslapen als vanmorgen! Het was wel half 10! Heerlijk. We hebben gisteren besloten om vandaag al naar Bangkok te gaan. Dus na in het hotel ontbeten te hebben gaan we met de bus naar Bangkok en dan met een taxi naar hetzelfde hostel als de vorige keer. Als we in het hostel aankomen krijgen we weer bedden toegewezen, ik slaap gewoon weer in hetzelfde bed als de vorige keer! Echt heel grappig. Myra en ik zijn allebei moe dus besluiten we niet al te veel te doen. We gaan naar de grootste en meest luxe shoppingmall van Bangkok. Dit doet echt weer denken aan Las Vegas, heel groot met winkels met heel dure merken. We lopen er een aardig tijdje rond en maken veel foto's van onder andere dure auto's. Tegen de tijd dat we klaar zijn in de shoppingmall is het al avond en gaan we met een tuc tuc terug naar het hostel. We gaan allebei niet laat naar bed denk ik zo...

• 19 Juli 2014 - 22:08

Annet:

He meissie, gelukkig ben je weer wat uitgerust!
    Goed dat je, samen met Myra, voor jezelf hebt gekozen en dat jullie nu iets doen wat je leuk vindt!
    Hele fijne dagen in Bangkok en een goede reis naar de olifanten.
    Xxx mam

• 19 Juli 2014 - 22:10

Annet:

He Amber, zet je er nog een paar foto's op?!

• 19 Juli 2014 - 22:44

Daphne:

Heey amber,
    Fijn dat je het daar zo leuk hebt. Jammer dat de trekking niet is gelopen zo als je verwachtte maar gelukkig is het nog goed gekomen en hebt je een stad bezocht. Ik hoop dat je het heel leuk vind bij de olifanten. Wij gaan maandag naar de vulkaan dus we maken nog wel wat foto's voor je ;) hahahahaha nog heel veel plezier daar

Xxxx je zusje <3