Vierde dag introductieweek - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Amber Stegink - WaarBenJij.nu Vierde dag introductieweek - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Amber Stegink - WaarBenJij.nu

Vierde dag introductieweek

Blijf op de hoogte en volg Amber

10 Juli 2014 | Thailand, Singburi

Wakker worden is vandaag heel moeilijk. Het feest was heel leuk maar het is wel heel erg laat geworden. Iedereen heeft nogal een kater. Vandaag is een dag met veel bezienswaardigheden. Allereerst gaan we naar een school. Het is een school voor kinderen tot 15 jaar. We mogen een klas binnen om wat met de kinderen te spelen. Het zijn kleuters en ze zijn echt heel erg schattig. Toch voelt het een beetje als aapjes kijken, de kinderen zijn eraan gewend dat er iedere week mensen bij ze komen. Ook de leraar is een beetje geïrriteerd wat ik me best goed voor kan stellen. Na de school gaan we naar een plek waar mensen nijverheidsdingen maakten. Daarna gingen we naar een museum waar de vroegere oorlogshelden werden vereerd. Na een lange lunch, om iedereen een beetje bij te laten komen, gingen we naar een tempel. Daar werden we nat gesproeid door een monnik en zagen we de op een na langste liggende Boeddha van Thailand. Als laatste van vandaag gaan we naar een departement store, waar ik voor de allereerste keer in een KFC eet. Ga je helemaal naar Thailand om voor de eerste keer in een KFC te eten. In de departementstore krijgen Myra en ik een handmassage. Vanavond ga ik vroeg naar bed anders blijf ik moe

• 10 Juli 2014 - 16:49

John:

Ha Amber,

Erg leuk om te lezen wat je elke dag doet.

สนุกกับมัน (geniet ervan in Thai :-))

Groeten,

Pa